Warning





This is an adult site and anyone under the legal age of their respective jurisdiction should leave the blog immediately.


Pictures are sourced from the internet and where possible ownership of them is acknowledged. If you own a picture and want it removed, please contact me.


View my other blog, "Slave himar" at http://slavehimar.bdsmlr.com

Friday 5 November 2021



Serving once more 

Answers to some questions i was asked overnight:

i was asked if my submitting to a new Master meant the end of my writing. The short answer is "no it doesn't". i will continue to write as the opportunity presents. In fact, i  am working on Chapter 7 of "White Pearls" and this will be published shortly.

Next answer is that my Master is named Jaamil or "Master Jaamil" to me. He has some Arabic connections and these do influence my new slavery. In fact, my Master has named me "himar" which is Arabic for donkey and it is a most appropriate name for a lowly slave. It is a name i used on an earlier post in May, 2019 and so i guess it is one i indirectly chose for myself. Whenever Master calls me "Himar" i become very "excited" in the form of a hard erection and i leak profusely. i love the humiliation i feel at being called "donkey."

The two pictures are indicative of my return to the household duties now expected of me. Once more, i serve as a semi-naked slave and i am happiest when serving my Master who prefers that i wear a loincloth or cincture rather than be totally naked. 

And yes, i have been punished by my new Master. As a slave i expect this to happen.

Final question was will i share my slave experiences through the blog. Frankly, i don't know if this would be of much interest to either my readers or followers. They are entitled to know my present status but i'm not sure if their interest extends beyond that. However, i am happy to answer any questions or reply to comments put to me about my life as a slave.

himar



 

12 comments:

  1. Bonjour himar? Tout d'abord présente mes sincères salutation au Maître qui te possède. Je ne vais pas t'apprendre a ce qu'est un esclave car tu le sais et le décris très bien sur le blog. Sois à la hauteur des attentes du Maître. Apporte lui tout le plaisir qu'il attend de son esclave. Il t'a frappé et te frappera… Remercie le bien car c'est comme cela que tu progresseras. Quand il te baiseras recherche son plaisir c'est le seul plaisir auquel tu as le droit.
    servus.
    PS Je n'ai pas mis de majuscule au nom que te donne le Maître car nous ne sommes que des choses animées.

    ReplyDelete
    Replies
    1. servus, thank you for your message. i have passed on your greetings to my Master and He acknowledges the respect you pay Him. i am not sure that a slave ever stops learning. we are open to making many mistakes and yes my Master does punish me very often. His favourite tool of correction is a French martinet whip which is very painful. And as you suggest after each of my corrections, i do thank my Master for helping me to be a better slave. Finally, when he uses me for His sexual pleasure, i am aware that it is all about Master's pleasure and not mine. my happiness comes from serving Master and making Him happy. my Master owes me nothing other than the chance to serve Him and to help me be the best slave that i can be. himar

      Delete
  2. le nom que tu portes himar s'est corrigé tout seul, désolé pour le Maître.

    ReplyDelete
    Replies
    1. servus, you are right to point out to me that my slave name,'himar' should be written in lower case letters. i capitalised Himar in my last post and have now corrected this. i pointed out my error to my Master and asked to be punished for my arrogance. Master agreed with me and i tasted His whip on my back. himar

      Delete
  3. himar, vénère tout d'abord le Maître qui te possède de ma part. Tu emplois le possessif en parlant du Maître. L'un d'entre eux m'a fait comprendre… que l'esclave ne possédait rien et encore moi le Maître qui le possède. Ce dernier pouvant changer après une vente ou une cession de la marchandise que nous sommes. Qu'en penses le Maître et toi ainsi que ceux qui liront ce commentaire?
    Le Maître te fait porter un pagne… Est-ce par condescendance pour la pudeur… ou pour pouvoir mieux t'humilier lorsqu'il te dénude pour le servir, pour te punir ou lorsqu'il t'exhibe?
    De plus ton pseudo de mail correspond à ton ancien nom… tu devrais le changer.
    Garder ton nom d'auteur Chris est-il judicieux?
    Bonne journée au Maître Jaamil. Sers le bien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Servus, Thank you for your comments. French isn't my native tongue and so my knowledge of it is imperfect. If, i make mistakes in translating your comments,please forgive me.
      You are correct in pointing out that the pronoun "my" is a possessive one and usually denotes the users ownership of something. Therefore my use of the words "my Master" can convey the impression that Master belongs to me when, in fact, He owns me as His slave. In future, i will use the honorifics, "Master Jaamil" or Master.
      You ask why Master makes me wear loincloth. i don't know His reasons; as His slave i don't need to know. i do know from things Master has said in the past that he finds loincloths erotic and i suspect He enjoys ordering me to remove it in front of His Friends as an act of humiliation so that They can examine me totally naked. And naturally, Master requires me to remove it whenever He uses me sexually. As Master's property, He is free to do with me as He wants and my feelings don't count.
      Re my continued use of my name "Chris" in view of your comments, i will exclusively use the name Master has given me "himar'.
      Thank you for your advice to serve Master Jaamil well and i have passed on your greeting to Him. Master wonders if you are an owned slave?
      himar

      Delete
  4. Merci beaucoup himar pour cette réponse. (En me servant du traducteur inclus avec le blog, c'est très compréhensif, je ne parle pas anglais même si je l'ai appris l'école) Tes remarques concernant ton utilisation sont très pertinentes en particulier par rapport aux sentiments que tu peux avoir lorsque Maître Jaamil t'utilise… du moment qu'il se fait plaisir… c'est la l'essentiel pour avoir le plaisir du travail accompli. L'humiliation est une bonne chose pour nous aider à peut-être un jour de ne plus la ressentir, comme un animal n'en ressent pas.

    Quand à moi, inutile de mettre une majuscule au nom de que porte, donné par le premier Maître à qui j'ai appartenu et que les suivants ont conservé. Tu peux me tutoyer, bien évidemment (en anglais c'est plus compliqué, je crois) Compte tenu de mon âge (72) et quelques problèmes physique, je suis sans collier… ce qui est mieux car je servirai pas convenablement un Maître.
    Vénère Maître Jaamil de ma part et salut à toi.
    J'aimerai bien que tu continues le récit de "Nouvelle Baia"
    servus

    ReplyDelete
  5. Servus,
    excellent observation about the fact that a slave should NEVER say
    MY Master ! He should e.g. say "The Master who owns me" or something similar. You are a good slave, Servus.

    I like very much the idea of the distinguished Jaamil, with noble Arabic blood, possessing as a vile "donkey /himar" ...... an axcellent name for a slave, more suitable for heavy hard-labours, and not only for household duties ...... our friend Chris.

    My dear Master-fellow Jaamil, please be extremely severe and even ruthless with your "white" slave himar (Chris), like your ancestors were e.g. with the captured "infidel" Crusader warriors or with the enslaved crews and sailors of the European ships conquered by Barbary pirates.
    I well understand that you like to be served by your loin-clothed "white" slave ...... but, if possible, I recommend that, from time to time, you subject him also to some heavy hard-labour, as the name "HIMAR / DONKEY" well suggests, and as I do also with my personal slave. And use "generously" on him the whip and the cane for spurring him to work harder.

    About the fact that your slave here, reaffirms that he will continue to write his stories, luckily for all his many admirers, please Jaamil, remind himar that all of us are delighted but his latest creation "White Pearls" that rightly he must continue to write and complete; but that there are also some other masterpieces. starting from "Nova Baiae", that he temporarily suspended (for unlucky health problems), and that all his admmirers crave for seeing them continued and completed too.
    Thanks, dear Jaamil, from Master to Master

    Karel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Master Karel, Your advice to Master to treat me severely, work me hard and not to spare punishment is very timely. Sadly, as a slave, i fall short in these areas and so Master must assert His authority over me. To aid in this, Master bought a martinet whip and a leather strap and He never hesitates to use them whenever He finds me lacking in my duties to Him. Master is becoming all i could hope for; a stern Master who doesn't spare me. i understand this is necessary and i know it will make me a better slave.
      himar

      Delete
  6. Maître Karel, je Vous remercie de Votre appréciation concernant ma remarque.
    Le premier Maître m'ayant dressé m'a fait comprendre cela grâce bien entendu aux coups de martinet qu'il m'a généreusement appliqués pour que cela rentre bien dans ma petite tête d'esclave.
    Merci également de dire que je suis un bon esclave… mais puis-je l'être? Mes propriétaires successifs m'ont fait comprendre qu'un esclave n'était jamais bon car il doit toujours progresser et qu'il ne doit pas s'enorgueillir
    Vous attribuez une majuscule au nom donné par les Maîtres successifs qui m'ont possédé. Je n'ai pas à Vous faire de remarque bien entendu, mais ce S majuscule semble incongru pour une chose même parlante.
    Maître Jaamil, Maître Karel Vous suggère d'être très sévère avec Votre esclave himar, ce qui parfaitement Votre droit et peut-être nécessaire pour son dressage, mais ne l'abimez pas trop afin qu'il puisse continuer à nous divertir de ses récits, merci de l'encourager à poursuivre celui de la nouvelle Baia.
    Je me prosterne à Vos pieds Maître Jaamil et à ceux de Maître Karel. Et souhaite à himar beaucoup de volonté et de courage pour accepter son dressage, nécessaire pour qu'il devienne encore plus un bon esclave.
    servus

    ReplyDelete
  7. Je me permets de reprendre le message précédant car de nombreuses fautes ont été commises lors de l'envoi. Je Vous prie de bien vouloir me pardonner, même si je ne suis pas fautif, après sanctions bien évidemment je pense.

    Maître Karel, je vous remercie de votre appréciation concernant ma remarque.
    Le premier Maître m'ayant dressé m'a fait comprendre cela grâce bien entendu aux coups de martinet qu'il m'a généreusement appliqué pour que cela rentre bien dans ma petite tête d'esclave.
    Merci également de dire que je suis un bon esclave… mais puis-je l'être? Mes Propriétaires successifs m'ont fait Comprendre qu'un esclave n' était jamais vraiment "bon". Il doit progresser avec l'aide du Maître à qui il appartient et ne pas s'enorgueillir.

    Vous mettez une majuscule au nom attribué par les Maîtres successifs qui m'ont possédé. Je n'ai pas à Vous faire de remarque bien entendu, mais ce S majuscule semble incongru pour une chose même parlante.
    Maître Jaamil, Maître Karel Vous suggére d'être très sévère avec Votre esclave himar, ce qui parfaitement Votre droit et peut-être nécessaire pour son dressage, mais ne l'abimez pas trop afin qu'il puisse continuer à nous divertir de ses récits, merci de l'encourager à poursuivre celui de la nouvelle Baia.
    Je me prosterne à Vos pieds Maître Jaamil et à ceux de Maître Karel. Et souhaite à himar beaucoup de volonté et de courage pour accepter son dressage, nécessaire pour qu'il devienne encore plus un bon esclave.
    servus

    ReplyDelete
  8. Servus,
    very much appreciated

    Karel

    ReplyDelete